Har du brug for et boost?

Jeg er hverken god til at give råd om kost, søvnvaner eller hvor mange liter vand, man skal drikke om dagen. For det aner jeg (lykkeligt) intet om. Til gengæld kan jeg fortælle, hvor mange kopper kaffe, man burde drikke ifølge mig, og så har jeg altid en god musicalsang eller to klar, man kan høre når vejret er gråt og humøret i bund. Det giver vel også et form for boost? Ikke?

Dagens anbefaling er derfor: Lyt til castet fra Dear Evan Hansen synge sangen You will be found.

Det er sådan en sang, jeg sætter på, når det er mandag, jeg kan fornemme modvind og jeg ved, jeg skal ud og cykle, men også en sang jeg lytter til, når jeg er træt, kommer hjem og bare vil høre noget rart. Sådan en sang, jeg synger med på og kun bliver i godt humør af; den er livsbekræftende, og bare helt igennem velkomponeret og GOD.

Gi’ den et lyt og tak mig senere. You’re welcome (… will be found).

Skriv et svar

