Ingen titel, men højt humør

I dag er en god dag, for:

Jeg lytter til min spilleliste, der har navnet “Get happy” – og den holder, hvad den lover! Synes jeg altså (men måske det også bare er fordi, det er mig, der har lavet den…).

Jeg har allerede spist 3 nektariner, og dagen er ikke engang rigtig startet endnu! Kan vi lige snakke om, hvor rart det er, de endelig er i sæson igen? Jeg tror, det er det eneste, jeg vil spise hele sommeren!

Solen skinner – og snart vil jeg trille på arbejde med endnu mere god musik i ørerne!

Jeg har sovet længe. Som i rigtig længe. Når man sover 10 timer i streg, og ikke vågner én eneste gang – så ved man, at man har haft brug for det.

JEG HAR FERIE.

Skærmbillede 2017-06-15 kl. 11.18.55.png

Det var bare lige dét.

Skriv et svar

