Eurovision – mine favoritter!

Alle der kender mig bare en lille smule ved, at Eurovision er mit års højdepunkt! Intet er bedre end dårlige sange, gode sange, konfetti og block-voting i skøn forening! Og så er Danmark jo for en gang skyld også med i år i finalen – det bliver en fest, jeg si’r det bar’!

Så without further ado, her er mine favoritter i aften:

Selvom jeg godt ved, at jeg burde holde med Danmark, så holder jeg nok allermest med Sverige. Ikke nok med, at de har en virkelig god sang med i år (ej men! Lyt lige til den!), så er de altså også bare dét bedre til at afholde konkurrencen; det er altid en fest, når det sker på svensk grund!

Første gang jeg hørte Englands bidrag var jeg ikke helt overbevist. Men den er vokset på mig! Så meget, at jeg overvejer om den ikke lige skal have en lille stemme i aften… Det er en ballade, men det er godt nok én af de gode!

Og sidst men ikke mindst… Australiens sang! Alle synes det er underligt, at Australien er med i Eurovision. Det er det måske også … men i det mindste er de rigtig gode til at sende gode sange afsted! Og dette år er ingen undtagelse! Jeg har lyttet til sangen på repeat siden første semifinale ❤️

Har I nogle favoritter?

Skriv et svar

