Sommer og sol – og Haim

Jeg ved ikke, hvad der er bedst: At solen skinner eller at Haim har udgivet en ny single? Til sammen er det i hvert fald verdens bedste kombination. Haim minder mig om sommer, sol, lyse aftner og at stå på togstationen, mens jeg venter på dét tog, der skal tage mig til min første dag på universitetet. Årh, der er mange minder forbundet med deres musik!

De tre søstre, som bandet består af, har været stille i alt for lang tid, hvis I spørger mig… De udgav deres debutalbum, Days are Gone, 2013 – og siden da har jeg bare gået og ventet på MERE! Og så skete det; for en lille uge siden udgav de en teaser på deres nye album i form af sangen Right Now, og forleden udkom deres første, nye single. Want You Back.

Den er SÅ mega god, at jeg slet ikke kan få mine arme ned! Den er indbegrebet af solskin og jeg får sådan lyst til at danse og synge med (højt!) hver gang jeg giver den et ekstra lyt – måske ikke så praktisk, når man sidder på en stille læsesal og egentlig burde koncentrere sig om sin eksamensopgave. Med lad nu dét ligge! For den har kørt på repeat de sidste par dage og jeg forudser, at den kommer til at dominere mit sommersoundtrack! Lyt til den HER! 😎 

Skærmbillede 2017-05-08 kl. 21.25.48

Skriv et svar

