TAK!

Forleden udgav jeg et indlæg om musicals, hvor jeg, da jeg sad og skulle trykke på udgiv tænkte ejdet er der garanteret ikke nogen, der kommer til at læse. Nogle gange bliver det hele lidt indforstået og nogle gange bliver det bare lidt meget mig i min lille musicalboble, der kan snakke om alt muligt i evigheder, uden at det egentlig er særlig interessant for andre end mig.

Men jeg tog fejl, for I har faktisk læst det – og det gør mig en lille smule ret så glad, at jeg egentlig bare skriver dette indlæg for at sige TAK! Tak fordi I læser med, og I har taget så godt imod min tilbagevenden til blogland – selvom indlæggene er sporadiske og indlæggene handler om alt fra musicals til bøger til strøtanker til livet. Jo, bloggen er blevet oprettet, fordi jeg gerne bare vil snakke om alt det, ingen andre gider at lytte til – men dét at have folk, jer, der rent faktisk læser mine ord; dét gør mig glad helt ned i maven!

Så bare tak! Håber I har en god søndag! (Og ikke blev ligeså solskoldede som mig i går, da min veninde og jeg besluttede, at vi da sagtens kunne ligge 3 timer i fuld sol i Kongens Have uden at blive solbrændte, selvom vi begge er lige blege. Ha!)

❤️

2 thoughts on “TAK!

  1. Jeg følger dig i hvert fald hver eneste gang, du lægger noget op :-) Og nyder det også, selvom musicals måske ikke interesserer mig så meget, men fordi jeg synes, det er så hyggeligt at følge lidt med! :-)

    Like

Skriv et svar

