At trække stikket

Skærmbillede 2017-04-11 kl. 13.07.30

Både frivilligt og ufrivilligt.

I sidste uge var det fx ufrivilligt, da der var bøvl med vores internet, der først blev løst (på mirakuløs vis!) efter, at jeg havde ringet ind til Yousee 3 gange og fået 3 forskellige mennesker i røret, der alle bad mig om at genstarte min router, tjekke om mit tv-signal virkede og slå internettet til og fra på min computer. Ingen vidste, hvad der var galt, men pludselig virkede det igen. Jeg blev lidt træt.

I denne uge er det dog helt frivilligt. Det er påske og jeg har lagt planer om, at jeg ikke skal noget. Så indtil videre har jeg læst én bog (ja, jeg ved heller ikke helt selv, hvad der sker!?), været ude i solen (når den har været der…) og drukket en kop kaffe eller to for meget. Det er sådan, det skal være – og så satser jeg på den, at den her uge kan give mig lidt fornyet energi til når hele det dér eksamensræs snart starter.

Og af den grund har (og er) jeg måske heller ikke været så aktiv herinde. Jeg glemte faktisk også at udgive en musical-mandag, selvom den var skrevet og klar til jer. Det må blive næste gang. Vi tager det stille og roligt, ikke? Det tror jeg er godt!

Skriv et svar

