Sig JA!

I morgen er det den allersidste dag i marts; en måned der på én og samme tid har gået helt vildt stærkt, men også ret langsomt. Sådan synes jeg altid det er – jeg går og tæller ned til min fødselsdag og ugerne flyver afsted, og så pludselig er den overstået, og så går det hele bare langsomt.
Marts er dog også en måned, jeg har prøvet at nyde ekstra meget – så måske det egentlig har været fint nok, det hele har været lidt sløvt til sidst. Marts er sådan en måned, der ligger lige mellem semesterstart og eksamensstress; det er sådan en måned, hvor man ikke helt skal tænke så meget på det dér studie og forestående eksamensopgaver, men blot sørge for at følge med og læse sine ting. Det hele begynder først at blive dét mere vigtigt i april – jeg skal allerede til at have valgt eksamensemne i mit ene fag og eksamensgruppe i mit andet en gang i næste uge. Godt det snart er påskeferie!

Til gengæld får vi løn i morgen (hurraaa!), og så kiggede jeg en ekstra gang på tavlen i mit og min venindes køkken i dag, hvor vi i det nye år skrev nytårsforsæt op. Ét af dem er sig ja – og jeg tror, jeg vil tænke lidt mere over dét i april. Glasset skal være lidt mere fyldt end tomt – og hey, eksamener er da også en god ting. Man bliver så meget klogere – ikke? Og så overser vi lige, at der står “mere fitness”, når jeg nu lige har meldt mig ud…. (Og ja, det er mig, der har skrevet “drik mere kaffe”)

IMG_4275.JPG

Skriv et svar

