Solstik eller bare en god beslutning?

solskin

Det er utroligt hvad sådan en solskinsdag kan gøre ved én, ikke? Sidste efterår og vinter manglede jeg ret meget D-vitamin og blev sat til at tage tilskud hver dag i 3 måneder. Hold nu op, hvor kunne man tydeligt mærke, at det mørkt og kedeligt; jeg var træt hele tiden og havde intet overskud. Heldigvis virkede det, og jeg endte med at have det helt godt til sidst.

I dag har solen også skinnet – den skinnede faktisk så meget, at jeg besluttede at cykle istedet for at tage bussen i dag, da jeg skulle ind til byen. Se, det er altså lidt af en first for mig, der ellers altid har brugt alle undskyldninger for at bruge mit ungdomskort. Men fra i dag af, no more. Jeg ved ikke, om det er solstik eller om det er min tomme pengepung – men da jeg kom hjem afbestilte jeg det dér kort, der gjorde at jeg kunne komme frit (og næsten gratis – hvis man nu ser bort fra den store sum af penge, jeg skal betale hver måned for det) omkring. Nu skal jeg altså cykle! … Også ud til uni på Amager. Så derfor har jeg også meldt mig ud af fitness, nu hvor jeg var igang. Jeg fik det jo alligevel aldrig brugt (trods gode intentioner) – og med min geniale cykelplan, får jeg forhåbentligt en lille smule mere motion, end hvad jeg ellers har plejet. Jo, jo – det hele skal nok blive godt!

Alt i alt en produktiv dag med gode intentioner. Og i morgen genoptager jeg et tiltag herinde fra min gamle blog – dét bliver også godt! Vent og se! ☼

Skriv et svar

