I don’t know about you

IMG_4118

But I’m feeling 22! 

Siden sidst skete der dét, at jeg havde fødselsdag og blev et år ældre. Nu er jeg 22 år, og jeg skal til at vænne mig til at sige dét til folk, når de spørger, hvor gammel jeg er. Det er lidt ligesom årstal – nogle gange tænker jeg stadig, at 2010 da ikke var så langt tid siden… Og bliver lige overrasket hver gang over, at vi reelt er i 2017. Hvor blev tiden af!? Min fødselsdag betyder, at endnu et år er gået, men vigtigst af alt: Jeg kan endelig synge med på Taylor Swifts sang 22 – deraf overskriften! Hurraaaaa!

Min fødselsdagsfejring blev afsluttet i weekenden, hvor jeg blev fejret for sidste gang med besøg af mine søde veninder. Jeg havde inviteret til kage og kaffe – og havde, hvis jeg selv skal sige det, lavet verdens bedste Tiramisu og jordbærtærte. Sådan helt fra bunden. Det blev et heltaftens-projekt, men det blev godt og tiden værd!

Så, hvad har jeg egentlig lært i mit 22. år? Det funderede jeg lidt over – I kan lige få lidt sene tirsdagstanker fra mig til jer:

  • For det første har jeg lært, at lave en jordbærtærte. Jeg er stadig imponeret over mig selv! Troede ikke, det ville lykkedes; men det gjorde det!
  • Jeg skal være bedre til at lytte til mig selv – og gøre, hvad jeg vil. Nogle gange er dét bare det mest rigtige, uanset hvad andre siger
  • Måske det dér med at bo helt alene ikke rigtig fungerer for mig – ikke lige nu i hvert fald. Nu har jeg en roomie og det er faktisk ret så godt, hvis jeg selv skal sige det
  • Gode ting kommer til den, der venter – og det er sandt! Faktisk.
  • Bagedysten er stadig et helt genialt program!
  • Det er faktisk ikke så slemt at have morgentimer og møde kl. 8, som jeg først troede. Prøv lige at overvej al den tid, jeg nu har til at lave alt muligt!?
  • Og sidst men ikke mindst: Det kan stadig ikke anbefales at drikke tre kopper kaffe i streg og prøve at ligge sig til at sove..

Hurra! Livet er ikke så tosset endda!

3 thoughts on “I don’t know about you

Skriv et svar

