Bare fordi…

unnamed

Lige siden i sommers – og måske før – har jeg været vant til at lave noget stort set hver dag. Om det så var uni, arbejde, eksamen eller hvad ved jeg. Det er godt nok lang tid siden, jeg sidst har haft et par dage, hvor jeg simpelthen ikke ved, hvad jeg skal lave – hvor jeg bare ikke har nogle planer og der er plads til at være spontan. Hvor jeg kan læse lidt i en bog, sove længe, stene youtube og bare trække vejret ekstra dybt.

Sådan har jeg det den her uge. For engangs skyld skal jeg ikke på arbejde, jeg har ikke en bachelor hængende over hovedet og jeg har forberedt mig til næste uge. Så nu drikker jeg kaffe, spiser en kiks eller to og i aften drager jeg til koncert. Egentlig først alene – bare fordi. Men så viste det sig, at en studieveninde også skulle afsted alene. Så nu er vi to, og jeg tror, det bliver godt.

4 thoughts on “Bare fordi…

  1. Jaaa! *stærm arm emoji*
    – men for mig, der er de dage bedre i teorien end praksis. Jeg ender altid med ikke, at vide hvad jeg skal og så bruger jeg ‘dum tid’ på at stene. Og den dårlige form for stening, hvor man føler man spilder tiden, for helt ærligt! man burde jo lave alle de nice ting, man savner, når man har for travlt..

    Like

    • Nu du siger det… det er faktisk rigtigt. Det bedste er faktisk morgenerne på sådan nogle dage; når man vågner og har uendelige muligheder foran sig! At man så ikke rigtig laver noget, det er en helt anden sag, haha.

      Og hey – hvor det hyggeligt du læser med og kommenterer. Tak for dét <3

      Like

Skriv et svar

