Mandag – på den gode måde

img_3450img_3449

I dag har været en god dag; sådan en dag, hvor kaffen smager dét bedre, den korte lur gør en dét friskere (istedet for bare at blive endnu mere træt – det sker lidt for tit) og solen skinner dét mere. Sådan en dag, hvor jeg har haft masser af tid til alt muligt og ikke haft travlt med noget som helst. Jeg stod tideligt op og skulle på arbejde – og så gik jeg ellers bagefter gennem byen for at drikke kaffe. Og nu sidder jeg her, i rent sengetøj (al den overskud!), musik i ørerne og en opvask, der er taget (wow, det er vildt!).

Det er egentlig ikke fordi, der er sket noget særligt sindsoprivende i dag; det har bare været mandag uden den dér mandags-følelse, hvilket er rart til forandring. Eller jo. Jeg fik karakter for min bachelor i dag og ved nu, at jeg er bestået – og jeg reelt har skrevet sådan et rigtigt, ægte bachelorprojekt, der kan bestås. Jeg havde mine tvivl om det virkelig ville lykkedes – men det gjorde det altså!
Det er underligt med sådan noget. Jo, mine hænder rystede en lille bitte smule og mit hjerte slog lidt hurtigere, da jeg gik ind for at se min karakter, men ellers var det dét. Resten af dagen har været god, men jeg har ikke været helt vildt oppe og køre over det, selvom jeg har fået en fin én af slagsen af de dér karakterer; det er mere folk omkring mig, der har. Måske det hele egentlig bare ligger i, at jeg har gået og ventet i snart en måned på at få min karakterer – så nu synes det lidt underligt, at den egentlig er der… who knows? Det føles lidt antiklimatisk, men også lidt skørt, at jeg nu faktisk kun mangler ét semester og så har jeg en bachelor i teater- og performancestudier. Hold nu op, hvor er tiden dog gået stærkt!

2 thoughts on “Mandag – på den gode måde

Skriv et svar

