Et London-tip: The Breakfast Club

16118347_10154915616863674_1265711863_nimg_0475img_0477img_0485

2017 startede godt ud. Midt i eksamensstress og decembertravlhed (på grund af eksamensstress – en ond cirkel!) besluttede mine tre veninder fra studiet og jeg, at vi skulle til London i starten af januar, når vi alle sammen havde afleveret de sidste opgaver og havde fået ferie! Som sagt, så gjort.
To af mine veninder havde aldrig været i London før, så vi travede byen tyndt, så en masse turistattraktioner og spiste en masse mad, fra nogle af de steder, som man (i følge mig i hvert fald!) skal spise på.

Ét af disse steder er The Breakfast Club, som er en kæde af cafeer i England. Sidste gang jeg var i London kom jeg ved en tilfældighed i tanke om det – og hvor er jeg glad for det, for hvis der er et sted, jeg fra nu af skal besøge hver gang, så er det altså dét her sted!
The Breakfast Club laver vist hovedsageligt morgenmads-mad og brunch. Heltvildtmeget pengene værd! Det er en lille smule i den dyrere ende (altså, man kan jo altid spise billig morgenmad – men har man virkelig lyst til dét, når man er et sted, hvor man har mulighed for at få god morgenmad?) – eller også er det bare fordi, at jeg altid kommer til at vælge for meget, fordi det er så godt (jeg drømmer stadig om deres Eggs Benedict…). Én ting er sikkert – du kommer ikke til at fortryde det! Der er pandekager i lange baner, god kaffe, æg i alle afskygninger, friskpresset juice… behøver jeg at sig mere?
Jeg har besøgt deres café i Soho (som vist er den originale!) og dén ved London Bridge; begge helt vildt hyggelige og stemningsfyldte og lidt hipster-agtige. På den gode måde.

Et lille råd er, at tjekke på google, hvornår der plejer at komme flest mennesker på den pågældende café og så prøve at planlægge at komme udenfor dét tidspunkt – for de to gange, jeg har været der, har der været kø; godt nok ikke i særlig lang tid, men det er aldrig helt så sjovt, når man er sulten.
Så ja – et tip fra mig til jer, hvis I ikke allerede kendte til The Breakfast Club. Og nu er jeg blevet sulten af alle de billeder…

 

One thought on “Et London-tip: The Breakfast Club

Skriv et svar

