Noget gammelt – noget nyt!

Er der egentlig overhovedet nogle, der kan huske mig? Var det ikke som om, at min tid i det dér blogland langsomt rendte ud? Nå, lige meget! For jeg er lige her. Jeg ved ikke helt, om jeg er tilbage – det ved jeg aldrig, men jeg ved, at jeg sidder her klokken lidt i 1 en lørdag nat (den vilde ungdom!) og skriver det her indlæg. Det må alligevel betyde noget.

Her på det sidste har jeg sådan savnet at skrive noget, der ikke omhandler litteraturhistorie eller bacheloropgave (selvom jeg har verdens bedste emne! Det er bare som om, det dér med at sætte sig ned og skrive noget klogt er lidt svært) – jeg har savnet at nedfælde de ting, der er for lange til twitter og for dumme til et facebookopslag (men hvornår poster man overhovedet noget på facebook? Jeg gør ikke). Og sidst men ikke mindst: At have et sted, hvor jeg kan dele min begejstring for ting, uden at jeg bliver mødt med et dømmende: “Det er jo bare en musical…” fra folk omkring mig (selvom folk nu plejer at være meget søde – og overbærende).

Så nu er bloggen med det mundrette navn Fortsættelse følger oprettet (- er det ikke bare den bedste URL? Man bliver så dejligt forvirret af alle de ae’r og oe’r). Jeg tænker, det passer meget godt; det er ikke så uforpligtende – eller sigende for den sags skyld. Nu må vi se, hvad det hele ender med.

Skriv et svar

